Így megy egymás ellen a Lamborghini Aventador valamennyi változata - videó
Öt hivatalos változatát állították egymás mellé, hogy gyorsuljanak egymás ellen egy jót.
Öt hivatalos változatát állították egymás mellé, hogy gyorsuljanak egymás ellen egy jót.
Az olasz gyártó kisebbik szupersportkocsijából minden korábbinál nagyobb mennyiséget értékesítettek.
Újraindítják a megszüntetett Aventador gyártósorát.
Az ős Countach utolsó példánya nem eladó, a Lamborghini gyár tulajdonát képezi.
Az egyszer már elbúcsúzott Aventador a kigyulladt tengerjáró hajó miatt térhet vissza a gyártásba.
Nem meglepő módon a szabadidő-autó kategóriás Urus a legkelendőbb modell.
Az egyelőre meglehetősen titokzatos szupersportkocsi magasra helyezett kipufogóvégeket kapott.
Ez az első alkalom, hogy az Aventador Ultimae közutakra merészkedett, és elég meggyőző, ahogyan a V12-es beleüvölt a levegőbe.
A V12-es erőforrás nem tűnik el a gyártó kínálatából, de a jövőben már csak elektromos rásegítéssel lesz elérhető.
A 25 ezer munkaóra alatt elkészített négykerekű időgép belsejét is felfedik az új képek.
Nem csinált rossz üzletet, aki megszerezte, már ha megtarthatja a kocsit, ugyanis van egy kis csavar a történetben.
Csak elegendő hely kell neki, hogy szaladjon.
Az árverésen más luxusautókra is lehet licitálni, a legolcsóbb 15 millió forint.
A kupé és roadster változatban elérhető újdonság a valaha készült legerősebb közúti nem hibrid Lambo.
A Murciélago ezen csúcsmodelljéből kevesebb mint 200 példány készült.
A probléma csak és kizárólag az Aventador legsportosabb kivitelét érinti.
Itt a megoldás arra az esetre, ha a felfelé nyíló ajtajú Aventador megjelenését eddig esetleg túl visszafogottnak találtuk.
Itt a megoldás azoknak, akik középszerűnek, unalmasnak találják az olasz sportkocsi külsejét.
A magas fordulatszámú szívómotorral szerelt sportkocsi vezetéséhez bukósisak szükséges.
A fővárosi utcaképet viszonylag ritkán dobja fel egy ilyen V12-es szívómotorral szerelt olasz szupersportkocsi.