Úgy viszik a Lamborghini Huracánt, mint a cukrot
Az olasz gyártó kisebbik szupersportkocsijából minden korábbinál nagyobb mennyiséget értékesítettek.
Az olasz gyártó kisebbik szupersportkocsijából minden korábbinál nagyobb mennyiséget értékesítettek.
Újraindítják a megszüntetett Aventador gyártósorát.
Az ős Countach utolsó példánya nem eladó, a Lamborghini gyár tulajdonát képezi.
Az egyszer már elbúcsúzott Aventador a kigyulladt tengerjáró hajó miatt térhet vissza a gyártásba.
Nem meglepő módon a szabadidő-autó kategóriás Urus a legkelendőbb modell.
Az egyelőre meglehetősen titokzatos szupersportkocsi magasra helyezett kipufogóvégeket kapott.
Ez az első alkalom, hogy az Aventador Ultimae közutakra merészkedett, és elég meggyőző, ahogyan a V12-es beleüvölt a levegőbe.
A V12-es erőforrás nem tűnik el a gyártó kínálatából, de a jövőben már csak elektromos rásegítéssel lesz elérhető.
A 25 ezer munkaóra alatt elkészített négykerekű időgép belsejét is felfedik az új képek.
Nem csinált rossz üzletet, aki megszerezte, már ha megtarthatja a kocsit, ugyanis van egy kis csavar a történetben.
Csak elegendő hely kell neki, hogy szaladjon.
Az árverésen más luxusautókra is lehet licitálni, a legolcsóbb 15 millió forint.
A kupé és roadster változatban elérhető újdonság a valaha készült legerősebb közúti nem hibrid Lambo.
A Murciélago ezen csúcsmodelljéből kevesebb mint 200 példány készült.
A probléma csak és kizárólag az Aventador legsportosabb kivitelét érinti.
Itt a megoldás arra az esetre, ha a felfelé nyíló ajtajú Aventador megjelenését eddig esetleg túl visszafogottnak találtuk.
Itt a megoldás azoknak, akik középszerűnek, unalmasnak találják az olasz sportkocsi külsejét.
A magas fordulatszámú szívómotorral szerelt sportkocsi vezetéséhez bukósisak szükséges.
A fővárosi utcaképet viszonylag ritkán dobja fel egy ilyen V12-es szívómotorral szerelt olasz szupersportkocsi.
A kevlárt, karbont és alumíniumot nagy mennyiségben felvonultató elektromos autó végsebessége megközelíti az 500 km/h-t.